Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.06.2013 23:48 - Една страница от Книгата на Живота (ми)...
Автор: candysays Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6501 Коментари: 4 Гласове:
24

Последна промяна: 11.06.2013 23:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Или просто една Фейсбук-страница. :)
Каня ви да я видите, при време и желание...
Нарича се:

Синята стая - време за Душата

"Стаята нарекох „Синя”, защото свързвам синия цвят с Душата, с необята, с Всемира - вътре и извън нас... Като контрапункт например на червения цвят, който свързвам - интуитивно - с материята, плътта, кръвта... Това са архетипи, общочовешко знание. А е Стая, защото Душата има нужда - на този свят поне - от уединение, от свое кътче.. за размисъл, за лекуване на раните, за творчество, за развитие, за почивка..."

(цитирам свои думи от описанието на страницата)

Привет, Души!





Гласувай:
24



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mt46 - Здравей, Душа!
12.06.2013 08:21
Отваря ми се бяла страница... Ако ми беше фейс-приятелка, щеше да е по-лесно... :)
цитирай
2. candysays - Привет, Марине :)
12.06.2013 09:40
Фейсбук-приятелството няма никакво отношение към страниците - те са затова, всички да имат свободен достъп до тях, без да е нужно да са приятели на твоя профил там :) При мен линка работи добре, ще чакам и други мнения дали се получава, но мисля че няма проблем. Може специално от твоя компютър да има някаква причина, за да дава тази грешка (бяла страница)... Технически му работи :)
Поздрави!
цитирай
3. krysy - candysays, привет!
26.06.2013 17:53
Посетих Синята стая! Много е уютно тук, интересно ... и като влезеш не ти се напуска. Усеща се благородния дух на домакинята.
Благодаря за жеста!
цитирай
4. candysays - Здравей, krysy!
26.06.2013 22:21
Благодаря ти за добрите думи! Радвам се, че ти е харесала "стаята" ми :)
Аз пък днес посетих за първи път твоя блог и бях истински запленена и очарована! Препоръчах го вече и на приятелите си във Фейсбук - предполагам нямаш нищо против :) Постингите ти заслужават да бъдат прочетени от повече хора!

Накратко - радвам се, че се намерихме днес! :))
Сърдечни поздрави, с пожелание за успех и всичко най-добро! *
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: candysays
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4280828
Постинги: 786
Коментари: 9096
Гласове: 52603
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Книгата ми "ПЛАНЕТАТА ЗЕМЯ Е ТЪЖНО-СИНЯ", 2014 г.
2. ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ - мой проект за интервюта с най-различни хора за същественото в човешкия Живот
3. Аз избрах Любовта
4. Втората ми книга - "СЛЪНЧОГЛЕДИТЕ СЕ ПРЕРАЖДАТ В СЛЪНЦА"
5. Love letter to God
6. Моите залези. От една сестра /по душа/ на Малкият принц...
7. Душата ми е поле от слънчогледи...
8. Малко поток на съзнанието... Моето съзнание.
9. Нещо смислено..
10. Най-важното!...
11. За Детето - с Любов и уважение. Друга моя фейсбук-страница...
12. Един сайт, който създаде един специален човек за мен - с мои творби
13. Моят профил във Фейсбук
14. За моята книга... Един от първите отзиви след отпечатването й.
15. Мое интервю за "Новата журналистика"
16. Най-добрият начин да живееш
17. МОЯТ ПИСАТЕЛСКИ БЛОГ
18. Още един мой блог... ЗА ДОБРИТЕ ДУМИ
19. Моят профил и моите текстове в сайта ГНЕЗДОТО
20. ТРЕТАТА МИ КНИГА - ЕДИН ОТ НАС СПОДЕЛЯ, изд. Либра Скорп, 2018 /с интервюта от едноименния ми проект/
21. "ЛЮБОВТА Е ПЪРВАТА СТЪПКА КЪМ БЕЗКРАЯ" - четвъртата ми книга
22. За и от мен - в сайта на издателство "Либра Скорп", гр. Бургас
23. "БОГ И САМОТНАТА ГАРА"
24. МОЯТ ЛЮБИМ ЧОВЕК
25. Моят профил във Фото-Форум
26. Идеята за МУЗЕЙ НА ДОБРОТО
27. ВЯРА В ЖИВОТА - още един мой проект/блог
28. Статия за мен в УИКИПЕДИЯ
29. СЪКРОВИЩА...